I Love Mango & Papaya | Temptations By Nina
неделя, 24 февруари 2013 г.

I Love Mango & Papaya

Здравейте момичета 

Днес съм тук с едни ароматни изкушения.
Какво по релаксиращо от един ароматен душ, последван от ароматен лосион за тяло и завършващ с балсам за устни със същия аромат. 
Готови ли сте да се потопим в една ароматна вечер?
       И така днес ще ви представя няколко продукта на козметичната компания I Love .
Продуктите на I Love са произведени в Англия. 


Продуктите за , които ще си поговорим ми бяха изпратени от дистрибуторите на марката. 
Също така ми беше предоставена брошура с всички продукти на марката.
Определено си харесах още няколко серии по самото описание.
Ах, колко обичам ароматни глезотийки ... 
И ако ми дойдете на гости ще видите един шкаф пълен с лосиони за тяло, а пък в банята може да ви прилошае от душ гелове, скрабове... 
Но, нали знаете, една жена няма никога достатъчно обувки,чанти,  козметика и дрехи ;) 
       И така днес ще ви представя серията с Манго и Папая.
Представителите на I Love ме уцелиха в десятката с този аромат.
Тяхното описание за тази серия е : 
"Побъркващият аромат на торнадото манго и папая завърта в лудостта си и ви хвърля в разгара на партито!"
Не знам дали ме хвърлят в разгара на партито, но този аромат крещи с цяло гърло: Лято е ! Време е за коктейли!" 
Хайде сега да поговорим за продуктите от серията по отделно ;)
Започвам с продукта за баня.
       I Love Mango & Papaya exfoliating shower smoothie

Скрабът представлява гелообразна консистенция с фини частички, които са нежни към кожата ви. Тоест няма начин да си надерете кожата, както би могло да стане при по-грубите ексфолианти. Добре почиства кожата, но ароматът не се задържа на кожата ми. След него кожата ви е мека, с изравнен тен и е готова за следващата стъпка от Спа ритуала ви.
 

       I Love Mango & Papaya Moisturising body lotion

Любимата ми част от вечерния ми ритуал - Подхранването
Лосионът е с богата кремообразна консистенция, в никакъв случай не е като при лосионите на Нивея ( които ненавиждам) .
Попива изключително бързо и не е необходимо да се разхождате голи и да чакате лосионът ви да попие. Оставя кожата ми мекичка и озарена. 

А само как миришеееееееее , ох идва ми да се самоизям. 
Аромата не е прекалено натрапчив и няма опастност да задушите хората около вас, определно от I love са уцелили златната среда.


         I Love Mango & Papaya glossy lip balm

Ето го и моя фаворит от цялата серия.
Много съм претенциозна когато става въпрос за балсами и определено рядко намирам такъв, който наистина да ми хареса. Но този определени влиза в моя топ 3 ( скоро ще си говорим и за любимите ми балсами за устни).
Консистенцията на балсамчето е мазничка, но в никакъв случай не в лошия аспект, отново е уцелена златната среда. Не оцветява устните ми ( но мойте са и доста пигментирани), придава съвсем лек загадачен блясък , даже не бих казала , че е блясък , а някак си озарява съвсем естествено устните. Дали усещането  е тежко на устите? - Не, не е. 
Усещането е съвсем леко. 
Ползвам балсамчето вечер преди лягане и сутрин под червилото.
Единственото неудобство за мен е опаковката и дотолкова, че винаги когато го нанасяте трябва да сте си измили току що ръцете или да си носите четка. 

Опаковките:
Опаковките са хипер сладурски, особено с тези сърцица.
Скрабът за тяло е в туба, което го прави много удобен за ползване в банята.
Лосионът е във формата на бутилка и е с помпа, също е много удобен за ползване и не се налага да го вдигате.
Балсамчето е в стъклено бурканче, както споменах по-горе задължително си измийте ръцете преди да го ползвате. 

Заключение:
Продуктите много ми харесаха. 
Аромата е много свеж и летен.
Фаворита ми е балсамчето за устни.

Цени:
Скраб: 200мл.-11.50лв
Лосион: 250мл.-11.50лв
Балсам: 15мл.-5.95лв

От I Love  предлагат още разновидности от аромати:
- боровинка и плодов сок
- кокос и сметана
- лимон и лайм
- малини и къпини
- ягоди и млечен шейк
- ванилия и сладолед

Определено съм заинтригувана от ароматите :
- кокос и сметана
- ванилия и сладолед 
и за горещите летни дни бих пробвала
- лимон и лайм

Стоя зад всяка моя дума в тази публикация!

Продуктите ми бяха изпратени от диструбуторите за да изкажа личните си впечатления!





3 коментара:

I Love Your Comments!